viernes, 4 de marzo de 2016

Rol playing: Escola 2.0

Aquesta fou una de les activitats que, juntament amb altres companyes, em vaig perdre, ja que estàvem participant a la Lliga de Debat a Palma. Tanmateix, totes decidirem parlar amb els nostres companys per saber de què tractava, com havia anat... i, la veritat és que ens vam quedar amb les ganes d'haver assistit aquell dia a classe!

Crec que el que més ha pogut aportar aquesta assignatura és la dosi de realitat que et dóna, ja que et mostra com a l'hora de tractar qualsevol qüestió en un centre educatiu (i en qualsevol banda) et trobaras amb persones amb diferents opinions i interessos als teus. No obstant, lluny de ser problemàtic, això pot servir per enriquir la teva pròpia opinió i per arribar a solucions més "democràtiques", per dir-ho d'alguna forma. A més, això és una realitat, i cal saber escoltar els altres (en aquest cas, a diferents membres d'un claustre de professors). 

Això d'escoltar els altres... evidentment, implica moltes coses. Jo sempre he donat molta importància a l'empatia, i, en la meva opinió, en aquest cas resulta indispensable. A més, tots els membres d'un grup han de saber escoltar les opinions dels altres, ser capaços d'expressar la seva opinió de forma respectuosa, i saber cedir quan toca. Així doncs, crec que aquest "rol playing" ens ha servit per adonar-nos de la importància de treballar totes aquestes qualitats, en aquest cas, en un claustre de professorsm per tal de poder gestionar i coordinar un centre educatiu i progressar cada dia més.



No hay comentarios:

Publicar un comentario